Dieta, diety, odchudzanie :: Forum DIETY.PL Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

*

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: shashua
Sob 05 Wrz, 2009 20:43
START! :)
Autor Wiadomość
alllga 
Zawzięty dietowicz

Wysłany: Sob 25 Paź, 2008 20:52   START! :)

zaczęłam moją walkę którą chyba powinnam była zacząć już wieki temu...
od zawsze byłam gruba, odkąd pamiętam. chciałabym poczuć się wreszcie kiedyś laską. chociaż troszkę ... :)
to ze ostatnio mam notorycznie podwyższone ciśnienie zmusiło mnie do zastanowienia się nad sobą. to chyba najwyższy czas wreszcie pomyśleć o zdrowiu, bo potem może być już za późno...

jestem studentką, właśnie zaczęłam ostatni rok studiów, mam prawie 23 lata, ważę 106kg.
przy moim wzroście 177 moja waga nie utrudnia mi w żaden sposób normalnego funkcjonowania ani uprawiania sportu, jednak ... szukanie ubrań w rozmiarze 46 i 48 nieodmiennie mnie dołuje ... ^^ i nie lubię ostatnio spoglądać w lustro.

moje założenia na ten rok:
1. napisać pracę magisterską i obronić się.
2. schudnąć!
3. wyprostować zęby

chcę wejść w nowy etap życie odmieniona i szczęśliwsza :)

moje BMI to 33.8... --> 30,0 - 34,9 - I stopień otyłości porażka ... :(

granice wagowe dla mojego wzrostu to:
Waga prawidłowa: od 61.1 kg do 78 kg
Nadwaga: od 78.3 kg do 93.7 kg
I stopień otyłości: od 94 kg do 109.3 kg
II stopień otyłości: od 109.7 kg do 125 kg
Otyłość kliniczna: powyżej 125.3 kg

czyli żeby wejść w przedział wagi prawidłowiej muszę schudnąć powiedzmy do tych 80 kg. i to jest właśnie mój cel! ta magiczna granica 80 kg. tak wiec: 26kg do zrzucenia.
(kiedyś docelowo chciałabym bardzo zejść do 70 kg, ale jestem realistką - najpierw muszę się postarać zejść do tych 80 kg, dla zdrowia, a potem - jeśli mi się uda - zacznę się martwić o względy estetyczne i będę dążyć do 70kg)