Diety, zdrowie, fitness i odchudzanie – DIETY.PL

Menu

Skręty boczne w modelowaniu talii

Energicznie wykonywane skręty boczne są pomocne w modelowaniu talii, a dodatkowo proste do wykonania. Najlepiej zacząć od przyjęcia wygodnej pozycji na stołku pozbawionym oparcia i wyprostować plecy. Ręce powinny zostać ugięte w łokciach, a w dłonie należy złapać kij (dobrze nadaje się do tego kij od miotły).

Należy umieścić go za plecami zachowując linię ramion. Następnie trzeba energicznie skręcać całym tułowiem naprzemiennie w obie strony. To proste ćwiczenie pozwala aktywować mięśnie odpowiadające za trzymanie talii.

Osiągnięcie wymarzonej talii nie jest niemożliwe, o ile tylko pamięta się o regularności, odpowiednich ćwiczeniach, nastawieniu i wyprostowanej postawie. Najważniejsze, że te ćwiczenia nie muszą być nudne, a dodatkowo można połączyć przyjemne z pożytecznym (na przykład kołysanie biodrami w tańcu lub kręcenie hula hop wyposażonym w kulki masujące). Opisane w tej kategorii pięć ćwiczeń najlepiej jest wykonywać w pakiecie, ale jeśli którejś z pań nie odpowiada coś z tej listy, zawsze może wybrać dla siebie tylko te ćwiczenia, które będzie wykonywała z przyjemnością. W końcu do niczego nie można się zmuszać, bo wówczas można jedynie stracić motywację.

 

 

Kategorie:   Ćwiczenia na talię osy

Komentarze